Temel, balık tutmaya gitmiş. Oltasını atmış, saatlerce beklemiş, bir tek balık yok. Derken yanına bir adam gelmiş ve sormuş:
"Usta, ne kadar zamandır buradasın?"
Temel cevap vermiş: "Sabah 5'ten beri!"
Adam: "Balık var mı peki?"
Temel: "Yok!"
Adam: "Hiç kıpırdama olmadı mı?"
Temel: "Oldu, birazdan gideceğim de, onun kıpırdanması!"
×
❮
❯
Yorumlar (0)
Yorum yapmak için giriş yapın veya kayıt olun.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!