Teknoloji ve İnsan İlişkisi
Teknoloji hayatımızı kolaylaştırırken, insani bağlarımızı da yeniden şekillendiriyor. Bir taraftan dünyayı avucumuzun içine getirirken, diğer taraftan yanı başımızdaki insanlarla olan mesafemizi artırıyor olabilir mi? Belki de asıl mesele, teknolojiyi kullanırken insan olmayı unutmamak. Telefonlarımızı bırakıp, sevdiklerimizin gözlerinin içine bakabilmek, belki de en güzel bağlantı.
Yorumlar (0)
Yorum yapmak için giriş yapın veya kayıt olun.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!